Dzień 1:

W poniedziałek 03.06.2013r. pojechaliśmy do Gdańska. Podróż trwała 5 godzin. Po długiej podróży dotarliśmy na miejsce. Następnie pojechaliśmy tramwajem do Bursy Gdańskiej. Na miejscu zjedliśmy obiad. Potem zwiedzaliśmy Stare Miasto. Oglądaliśmy, na razie z daleka, statek Sołdek i żaglowiec Generał Zaruski. Bliżej poznamy te obiekty w środę. Na koniec spaceru niektórzy kupili już pamiątki. Po powrocie zjedliśmy kolację.:)

Dzień 2:

We wtorek 04.06.2013r. po zjedzeniu śniadania wyruszyliśmy tramwajem na dworzec SKM, skąd dalej pojechaliśmy do Gdyni na zwiedzanie statku ,,Dar Pomorza”. Na pokładzie były różne zabawy np.: przeciąganie liny, rzucanie rzutką i wyścigi w workach. Potem poszliśmy zobaczyć Akwarium. Oglądaliśmy tam film o niektórych zwierzętach bałtyckich. Łowiliśmy też krewetki, ryby i oglądaliśmy krewetki pod mikroskopem. Mieliśmy możliwość pogłaskania nie groźnych, oswojonych ryb. Następnie kupowaliśmy pamiątki. Dalej poszliśmy na obiad i jedliśmy zupę pomidorową oraz pizze. Poszliśmy na pączki. Wróciliśmy na kolację. :)